maandag 16 februari 2009

Hallo Redactiegenoten

Normaal zou ik gisterenavond dit mailtje op de blog zetten, maar ik geraakte niet op de blog.
Dus nu doe ik gauw copy past, want ik had het in een word documentje gezet. 

Morgen is dus onze redactievergadering. Na de les van Luc Van Loon denk ik dat we toch al
een beetje op weg zijn gezet om aan ons boekje te beginnen. Het zal er denk ik nu op aankomen om zo snel mogelijk de eerste onderwerpen te contacteren en aan de eerste artikels te beginnen. Het is goed dat we ons thema uitgewerkt hebben. Een stijlvol blad rond het Italiaanse leven/lifestyle in België. Dat geeft ons een ruime mogelijkheid om een Stijlvol klasse blad te maken. We moeten er alleen aan denken dat onze doelgroep studenten zijn. Voor de rest zal er morgen meer interessanter nieuws op de blog komen omdat dan de vergadering gepasseerd is. 

PS: bedankt voor het vertrouwen om me uit te kiezen als hoofdredacteur. Ik zal mijn uiterste best doen
groetjes
Biona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten